0

Főoldal

Gyakran ismételt kérdések
  • Mit csinál a ToolSiTE Kft.?
  • Többet kell fizetni, ha Interneten rendelek?
  • Rendelési folyamat
  • Problémák, reklamáció, szerződés
  • Nem szállít hozzám senki?
  • Elfelejtettem a jelszavamat.
  • Kérhetek-e számlát, ha étkezési jeggyel fizetek?

Gyakran ismételt kérdések


Mit csinál a ToolSiTE Kft.?
A ToolSiTE Kft. 2006 óta működik. A weboldal segítségével megrendelheted ebédedet, vacsorádat az étteremtől, amely elektronikusan értesítést kap a rendelésedről. Ezt követően házhoz szállítják a kívánt ételt. A ToolSiTE Kft. egyik esetben sem találkozik veled személyesen, mivel az árut az étterem készíti össze és szállítja ki.
Többet kell fizetni, ha Interneten rendelek?
Nem, a szolgáltatás ugyanannyiba kerül, mintha azt telefonon vagy személyesen rendelnéd meg.
Rendelési folyamat
Miért kell regisztrálni magamat?
A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt árut pontosan szállítsák ki hozzád. A kötelező adatokat nem csak az internetes, hanem a telefonos vagy személyes megrendelés esetén is meg kell adnod.


Miért kell az adataimat megadni?
Ételrendeléskor a kiszállításhoz elengedhetetlenül szükséges egy pontos és visszahívható telefonszám. Az email címre pedig a rendelésről visszaigazoló levelet küldünk.


Mikor kapom meg a rendelést?
Étel házhozszállítás esetén a rendelést leghamarabb a szállítási időn belül kapod meg, amelyet az étterem nyitásától vagy a rendelés feladásától érdemes számítani.


Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl bejárat a sarkon)
Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni. A megjegyzés a címhez rovatba írjuk be.


Hogyan jelzem extra igényeimet?
Különleges kívánságaidat érdemes a rendelés ellenőrző képernyőjén a megjegyzés a rendeléshez rovatban feltüntetni!


Sikerült-e feladnom a rendelést?
A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon az "Korábbi rendelések" mutató információs blokkban.


Nem kaptam visszaigazoló e-mailt.
Ha feladtad a rendelést, akkor az e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. A küldés után nincs hatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon a "Korábbi rendelések" menüpontot.


Lemondhatom-e a rendelésemet?
A megrendelést nem áll módodban lemondani, hiszen az étterem perceken belül elkezdi összeállítani és elkészíteni a rendelést, az étel(eke)t.


Hogyan tudom módosítani a bevitt adatokat?
Az adatbeviteli hibákat a "Személyes adatok " menüpont alatt tudod módosítani.


Problémák, reklamáció, szerződés
Késik a kiszállítás.
Kérjük, a kiírt szállítási időt 5-10 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén a házhozszállító partnernek kötelessége tájékoztatni a fogyasztót. Ettől függetlenül ha megkeresed ügyfélszolgálatunkat, akkor rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed!


Szerződéses kérdések
Lásd ÁSZF


Hol tudok reklamálni?
Reklamációval fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Minden nap 10-16 óra között telefonon és e-mailen várják jelentkezésedet! Azonnali probléma esetén 1 órán belül reagálunk, minden más esetben 48 órán belül tájékoztatunk.


Panaszom van, kihez fordulhatok?
Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat. Ezen kívül a oldalon található telefonszám(ok)on az étteremmel is beszélhetsz.


Miért érdemes minősíteni az éttermeket?
Azért érdemes az éttermek szolgáltatását minősíteni, mert így a közösség hiteles információkkal szolgálhat a többi rendelő számára. Itt különösen hasznos lehet az ételek ízének és a kiszállítás idejének értékelése.


Törölni szeretném a profilomat
Nagyon sajnáljuk, hogy ha erre a döntésre jutottál, ha úgy érzed, hogy nem tudunk segíteni a felmerült probléma megoldásában, az vevoibankkartyasreklamacio@toolsite.eu címen kérheted profilod törlését. A kérelmet 48 órán belül feldolgozzuk és a végleges törlés (beleértve adott esetben a hírlevélről való teljes leiratkozás) 2 munkanapon belül történik meg.

My order

Caterer: default
Átvételi/Delivery address:

Basket is empty